Tatra-kanaroog

Ühel päeval ostsin kaubamaja valmistoidu letist tatra-kanarooga ja olin üpris meeldivalt üllatunud. Siinkohal vajab ilmselt selgitamist, et minu jaoks ei ole sugugi sama iseenesestmõistetav nagu enamikule inimestest, et tatar käib soolastesse toitudesse. Nimelt olen ma lapsest peale söönud tatraputru (kuhu on keetmise ajal lisatud pisut suhkrut) moosiga ega pole sugugi harrastanud liha(konservi)ga variante. Et selline teguviis võiks olla kuidagi vähelevinud, sain esimest korda aimu alles ülikooli ajal praktikal käies, kus enamik kursusekaaslasi vaatas mind nagu imelooma ja sõnas, et nemad pole kunagi selle peale tulnud, et tatraputru moosiga süüa. 😀

Aga eelmainit tatraroog oli päris hea, seetõttu ei pidanud ma paljuks proovida seda ise teha. Kui tatar on varem valmis keedetud, siis saab toidu võrdlemisi kiiresti lauale. Purgikastmete usku ma üldiselt ei ole, aga kiiruse huvides tuleb mõnikord siiski ette.

Tatra-kanaroog (kuuele)

300 g tatart
400 g kanafileed
3 paprikat
1,5 l puljongit
1 purk Hiina kastet (nt. Spilva)

Keeda tatar puljongis pehmeks. Lõika kanafilee kuubikuteks ja pruunista pannil. Lisa tükeldatud paprika ja kuumuta, kuni paprika on pehme. Vala potti tatra juurde ning kalla peale Hiina kaste. Kuumuta kõik koos läbi. Kui on käepärast röstitud paprikat, siis võib ka seda lisada.

Kommenteeri

