Kanakoivad sulatatud juustu ja seentega

Kas ma olen juba öelnud, et ma ei ole tegelikult eriline seenesõber? Igatahes – ma ei ole. Ära ei põlga, olen nõus sööma kõike, mis seeni sisaldab, aga vääriliselt hinnata vist ikka ei oska. Seevastu seeni korjata meeldib mulle väga ja tegelikult ka neist süüa teha. Oma Maitse märtsinumbrist pärineva retsepti järgi tehtud kanaroas leidsid kasutamist suvel korjatud kukeseened.

Kanakoivad sulatatud juustu ja seentega (neljale)

4 kanakoiba
200 g kukeseentega maitsestatud sulatatud juustu (Merevaik)
2 sl hakitud peterselli
2 dl puljongit
200 g (külmutatud) kukeseeni

Kuivata kanakoivad köögipaberiga ning lükka nahk liha küljest lahti. Maitsesta koivad soola ja pipraga. Sega sulatatud juustu hulka hakitud petersell ning suru segu nahapinna alla. Aseta koivad ja seened ahjuvormi ning vala vormi põhjale puljongit. Maitsesta kananahk soolaga ning küpseta 200-kraadises ahjus 40 minutit.

Kommenteeri

