Rabarberipuder

Käiku läksid viimased sügavkülmutatud rabarberid ja viimane odrajahu pakipõhjast. Nüüd käin iga päev aias vaatamas, kui kaugele rabarber kasvamisega edenenud on ja sirvin rabarberikookide retsepte (ja oleks siis, et ma nende realiseerimiseni ka jõuaks, kui rabarber aias laiutab – siis on mul kindlasti juba mingid muud asjad peas).

Rabarberipudru näol on tegemist tegelikult odrajahuvahuga, mille kallal viimane etapp ehk vahustamine toimetamata jäetud. Samal põhimõttel tegi mu vanaema rukkijahuvahu eellasest rukkiputru punaste sõstardega. Retsept leitud  Nami-namist.

Rabarberipuder

5 dl tükeldatud rabarberit
1 l vett
2 dl suhkrut
2-3 dl odrajahu
riivitud sidruni- või apelsinikoort

Keeda rabarbritükid veega pehmeks, riisu tekkiv vaht. Lisa suhkur ja sidruni- või apelsinikoor. Kuumuta keemiseni. Sõrista juurde odrajahu ja keeda pehmeks. Lase jahtuda, serveeri rõõsa piimaga.

3 responses to “Rabarberipuder

  1. Kuidas maitses? Ma ootan ka pikisilmi värsket rabarbrit 🙂

  2. Omapärane 🙂 Aga kuna mulle odrajahu sümpatiseerib ja rabarber ka, siis oli päris mõnus.

  3. Oh, odrajahupuder on mu lemmik. Peaks ka rabarbrite ilmudes seda katsetama.

Kommenteeri

