Ajutiselt suletud

Tundes kohustust oma pikemat vaikimist kuidagi põhjendada – kunagi tekib siia taas elu. Siis, kui ma suudan tasakaalu tagasi saada ja  jaksan jälle kõigi asjadega korraga žongleerida. Praegu on liiga palju. Liiatigi lõpeb võitlus päevavalguse püüdmiseks alati minu kaotusega. Nii et vastus küsimusele “Kas kook on valmis?” kõlab:  “Kooki ei ole ja tulegi.” 😦

4 responses to “Ajutiselt suletud

  1. Jääme kooki ootama!!! 🙂

  2. Minagi jään ootama:)

  3. Tundub sarnane lugu minu omaga aga selles olen ma kindel, et kook tuleb, ükskord ikka.

  4. tumevalge

    Ma ootan rahulikult, kuni jälle täitub taignakauss ja ahi sooja pannakse ning head lõhna tasapisi levima hakkab.

Kommenteeri

