Hapukoorevahvlid

Mingi mats joob lõuna ajal alalõpmata minu kruusist piimaga teed ja jätab siis kruusi pesemata, nii et kui ma järgmisel hommikul tööle tulen ja tahan oma hommikust matet juua, pean kõigepealt kruusi pesema hakkama. Jube, kas pole mitte? Aga mis sa teed, kui see sama mats kannab ka minu riideid, sõidab minu autoga ja istub minu töölaua taga. Ja kui te mulle helistama juhtute, siis krabab  telefonitoru kah. Sellised lood siis.😛
Muuseas – kena kevadet! Esialgu ei tähenda see küll midagi muud kui suurt sula ja karjuvat vajadust kummikute kandmise järele. Mis mind just hirmsasti ei vaimusta, kuigi mul on olemas lõpp trendikad kummikud. Lillelised. Kahjuks mitte päevalillelised, aga ega k õ i k e ikka ju ka ei saa. Aga varsti tähendab kevad ehk ka seda, et rõdu on nii kuiv, et saab seal pildistama hakata. Ja saab autole suverehvid alla panna. Ja kui ükskord lumi ära on sulanud, torkab rabarber nina mullast välja. Perspektiiv on paljulubav , eks ole. Aga ikkagi tahaks nüüd hoopis talveunne jääda. Edasi magamise soov (nii umbes kaks järgmist päeva) on kõikevõitev, no et lõpuks ometi kord saaks ennast korralikult välja magada. Värdjalikumat heli äratuskella helinast ei ole olemas. Mobiiltelefon äratab mind Louis Armstrongi “What a Wonderful World” saatel ja see ei ole ka piisavalt inspireeriv. Tegutsemistahe mõtleb igal hommikul pikalt järele ja keeldub siis mulle mingisuguseidki teeneid osutamast. Kord enne suuremat sorti üritust end korraldustöödest sõlme keeranuna  kinnitasin pahaaimamatute hoiatamiseks oma nimesildi külge tööruumi ukse kõrval hoiatuse “Ettevaatust, hammustab!” (see oli väga ebaakadeemiline, ma tean :P). Noh, umbes nii ma ennast viimasel ajal tunnengi.😀

Hapukoorevahvlid
(allikas: Lydia Steiger “Vahvlid”)

5 muna
250 g hapukoort
30 g suhkrut
3 cl rummi
200 g jahu

Vahusta munakollased suhkruga, lisa hapukoor ja rumm. Sega järk-järgult juurde jahu. Vahusta munavalged tugevaks vahuks ning sega tainasse. Aja vahvliküpseti korralikult kuumaks, määri vajadusel õliga ning küpseta krõbedad vahvlid. Serveeri vahukoore ja soovi korral murakamoosi või marjadega.

2 responses to “Hapukoorevahvlid

  1. Oii need imeilusad vahvlid tekitavad vahvli küpsetamise isu:) Tahaksin hästi krõbedaid vahvleid saada:D Kas sa soovitad seda taigent krõbedate vahvlite valmistamiseks?

  2. Nõukaaegse vahvliküpseti puhul küll, kaasaegsete, paksemate vahvlite jaoks mõeldud küpsetajatega on tulemus nagu tavaliselt, et vahetult peale küpsetamist on küll krõbe, aga jahtudes (eriti niiskema ilmaga – aga millal meil siin teistsugust on :P) on tulemuseks ikka midagi pannkoogilaadset.
    Võib ju proovida osa jahu tärklisega asendada.

Kommenteeri

