Kaks aastat Toidutegu. Küsitlus ja auhind :)

Täpselt kaks aastat tagasi seda blogi alustades ei olnud ma sugugi kindel, kuidas see täpselt välja nägema hakkab. Sestap oli esialgu juttu vähe ja tollased fotod vajaksid hädasti välja vahetamist. Aeg läks edasi, asi hakkas aina rohkem huvitama ja nüüdseks võin vast öelda, et blogil on oma nägu, just selline, nagu ta on – kus retsepti saadavad igat masti muud heietused ja fotod nii ühe kui teise nurga alt. Ma naudin nii söögitegemise protsessi kui tulemust, mulle meeldib serveeringu kallal vaeva näha ja seda kõike võimalikult isuäratavalt pildile seada. Ent kui edevus sunnib seda ka teistele näitama, siis ei saa kuidagi väita, et teen seda ainult enda jaoks. Just selle pärast palun teie lahket abi paarile küsimusele vastamisel. Minu jaoks ei ole tagasisidet kunagi liiga palju.🙂

1. Kui tihti ja miks Toidutegu külastate?
2. Kuidas avastasite?
3. Mis meeldib, mis ei meeldi?
4. Kas midagi on puudu/ülearu?
5. Kui tihti siin nähtu inspireerib teid retsepti ise järele proovima?
6. Ja kõik muu mille väljendamiseks tunnete vajadust –  kommentaarid, märkused, ettepanekud… või hoopis mõni küsimus mulle🙂.

Kõikide vastajate vahel läheb loosi üks praktilist sorti kingitus. Vastamiseks on aega 6. juunini. Fortuunaks saab esimene (loomulikult erapooletu) inimene, kes 7. juuni hommikul mu tööruumi sisse astub🙂.

Aitäh ja toidutegemiseni!

 

50 responses to “Kaks aastat Toidutegu. Küsitlus ja auhind :)

  1. Tere! Tuleb tunnistada, et Toidutegu vaatan ma nädala seas pea iga päev, vahel niisama imetlemiseks (ilusad isuäratavad pildid ja ahvatlevad retseptid :)), vahel järeletegemiseks mõne retsepti otsimiseks. Avastasin selle blogi üsna juhuslikult – saadeti mulle link hoopis ühele retseptile Aeda blogis ja siis tekkis mul huvi vaadata, milliseid blogisid veel on… Sinu blogi on alati tore lugeda🙂 Ja retseptid on tihtipeale just need, mis mingil kujul on mullegi kuskilt silma jäänud, kuid mingil põhjusel ikka järele proovimata. (Lisaks muidugi veel suurem hulk neid, mis mujalt silma pole jäänud…) Minu meelest on siin blogis kõik nii tasakaalus – ei midagi üleliigset või puuduvat. Järele olen Sinu blogist proovinud ma arvan, et umbes paarikümmend retsepti🙂 Ja mõned neist on saanud suurteks lemmikuteks!

  2. …nädala sees muidugi, mitte seas😛

  3. Külastan seda blogi vähemalt korra nädalas- et vaadata, mida toredat ja maitsvat teised inimesed teevad, vahel inspiratsiooniks, ajaviiteks. Avastasin selle blogi juba ammu,tõenäoliselt kellegi teise blogis oli link selle kohta. Mulle väga meeldivad need ilusad selged isuäratavad pildid ja lihtne jutt sinnajuurde. Huvitavad retseptid-vahel tunduvad need isegi keerulised.
    Ei ole midagi puudu, ega ülearu-võiks veel rohkem olla ilusaid pilte katsetustega. Nämma! Viimasel ajal ei ole ise viitsinud väga kokata, sellepärast söön silmadega teiste ahvatlusi. Siit blogist olen ikka võtnud mõned koogiretseptid.
    Ohhh…kõht läks tühjaks.
    Päikest!

  4. Õnnitlused tähtapäeva puhul!
    Toidutegu blogi oli üks esimesi, mida vaatama sattusin. Ahvatlesid eriti ilusad pildid. Viimasel ajal on ka huvitavad ja lõbusad lugemised retseptide juurde. Olen blogi pidev jälgija ja aeg-ajalt proovin ka ise järele teha, eriti inspireerivad on tordid-koogid. Jõudu-jaksu ning maitsvaid elamusi edaspidiseks!

  5. Palju õnne!
    Viimasel ajal olen kiikanud iga postitust, panin omale google readerisse, kuid ma suhteliselt uus külaline. Sattusin sõbranna blogilt siia, kes tegi ühte siinset kooki.
    Peedi-sinihallitusjuustu pirukas sai proovitud, mämm. Aga kuna ma laisk kokkaja, aga meeldivad kaunilt serveeritud toidud, siis vaatan eeskätt silmadega ja see söögi kõrvale jutt meeldib mulle ka!

    Inspiratsiooni on siin palju, mida ammutada! Edu!

  6. Õnnesoovid sünnipäeva puhul!
    Külastan Toidutegu blogi iga uue postituse korral ja siis kui otsin inspiratsiooni ise miskit valmistada.
    Avastasin selle blogi arvatavasti kõikvõimsa google-i abil.
    Meeldib siin blogis palju- suurepärased pildi, kus on näha, et on suurt vaeva nähtud lõpptulemuse saavutamiseks. Jutt iga retsepti juures on tihti äratundmist tekitav, et tahaks kohe kaasa kurta või rõõmustada. Meeldib lehe lihtne ja loogiline ülesehitus ka. Ja muidugi lihtsad ja ahvatlevad retseptid ise. Negatiivset ma teiste pingutustest tavaliselt ei otsi ja siit seda ei leiaks ka!
    Puudu ja ülearu? Ei tule küll miskit ette.
    Siit leiab alati inspiratsiooni siis kui pea enesel tühi- just magusa poole pealt!🙂
    Jõudu ja jaksu edaspidiseks!

  7. Õnne!:) Külastan seda blogi peaaegu igapäev, kuna siit saab ammutatud väga huvitavaid ideid kokkamiseks.Avastasin blogi arvatavasti kellegi teise blogi kaudu. Meeldivad vahvad eeljutud retsepti ees ja muidugi imeilusad pildid:) Meeldivad mitmekülgsed ja laialdase valikuga retseptid. Puudu ega ülearu pole minu arvates midagi.;) Hea lihtne sildijaotud ja alati leian kiirelt oma lemmikretsepte:) Blogist olen saanud kõige enam inspiratsiooni toorjuustu kookide ja tiramisude valmistamiseks.
    Edu jätkuvaks:)

  8. Soojad õnnesoovid! Panen siis ka omalt poolt vastused kirja.
    Külastan Toidutegu üle päeva, kuna ootan huviga uusi retsepte. Retsepte ootan seepärast, et need on omamoodi ja ilusate fotodega.
    Avastasin ilmselt kellegi teise blogi kaudu, võis olla Ragne blogi. Igal toidublogijal on ju nimekiri blogidest, mida ta jälgib ja minu meelest on temal see kohe eriti pikk (nagu ka siin loomulikult:P). Ju ma siis selle ükskord läbi sorteerisin ja enda jaoks huvitavamad blogid meelde jätsin.
    Pildid meeldivad väga. Retseptid ka (eriti hea on näiteks varasematest asjadest möldrikook:). Ei meeldi see, et mõnikord tuleb kaua uut postitust oodata, aga see nüüd pole tegelikult mingi puudus:P
    Puudu vist pole ja ülearu ka mitte. Toimib ju hästi:)
    Blogi inspireerib sageli (nii magusa kui soolase osas) ja tavaliselt ma kopingi endale retsepti wordi ja salvestan arvutis retseptikausta, muidu läheks lihtsalt hiljem nähtud heade retseptide otsimine erinevatest blogidest väga tülikaks. Ja nii see nimekiri kasvab:)
    Lõppu lisaks, et kujundus on ka sellel lehel ülimalt meeldiv – selge, konkreetne ja hõlpsasti järgitav.

  9. Tere! Mul on alati hea meel, kui märkan, et siia blogisse on uus sissekanne tehtud. Siis vaatan kohe ja aeg-ajalt sirvin ka varem tehtut.
    Väga ilus blogi. Retsepid tunduvad usaldusväärsed (siiani olen ise järele teinud küll vaid hiiglaslikke kaeraküpsiseid – väga maitsvad!) ja ka muud juttu on hea lugeda. Mõni luulekatke on väga omal kohal olnud🙂
    See on blogi, mis toidab nii silma kui ka hinge🙂
    Kokkamise ja blogimise rõõmu edaspidiseks!

  10. Blogi külastan tavaliselt paar korda nädalas, aga kuna leidsin lehekülje blog.station, siis vaatan kord päevas sealt, kellel uuendusi on ja uurin blogisid siis lähemalt. Ühesõnaga vaatan siis kui Te ise blogis uuendusi teete.
    Leidsin ilmselt kellegi teise blogist, arvatavasti Ragne blogist🙂
    Ebameeldivusi polegi vist leidnud, kui siis mõnikord see et uusi postitusi ei tule nii tihedalt kui loota võiks, muidu on pildid ja jutt ja üleüldse kõik siin blogis super.
    Puudu ja ülearu minu jaoks küll midagi pole.
    Järgi proovin teha ikka võimalikult tihti, oleneb kuidas toorainet ja võimalusi on.
    Mida rohkem omapoolset kommenteerimist, seda lihtsam on vigu ennetada, ja kindlasti ei tohiks jätta üles riputamata natuke vussi läinud katsetusi, sest vigadest õpitakse ja sellega päästab järgmise inimese ebaõnnestumise🙂

  11. Palavad õnnesoovid 2-aastaseks saamise puhul! Toiduteo näol on tegemist minu top 5 kuuluva toidublogiga. Pilgu viskan peale pea iga päev lootuses, et midagi uut ja põnevat on blogisse ilmunud. Kõige enam võluvad muidugi vapustavalt kaunid pildid – see on tõeline anne toitu taoliselt pildile saada. Blogi avastasin vist nami-nami kaudu, oled ju nimetet portaali kasutaja ja sedakaudu veebilehele sattusingi. Uusi postitusi võiks olla sagedamalt, samas usun, et igapäevaselt uusi postitusi oodata oleks liig. Aga üldiselt – fotod on isuäratavad, tekst hea keelega kirja pandud ja retseptid põnevad, sekka ka ajatut klassikat. Mulle meeldib! Jaksu jätkamisel!

  12. Palju õnne sünnipäeva puhul! Ma väga loodan, et blogi saab tähistada veel palju sünnipäevi. Mullegi meeldib selle blogi lihtne ülesehitus ja need toredad sissejuhatavad tekstid enne retsepte. Külastan tavaliselt iga päev:)ja leidsin arvatavasti mõne teise blogi kaudu mõned kuud tagasi. Ja kui leidsin siis lugesin kõik postitused ühe jutiga läbi ja see oli äärmiselt tore lugemine väga ilusate piltidega.
    Minu tagasihoidlik arvamus on, et siin pole midagi puudu ega üle. Retsepte on hea lugeda ja vaadata. Väga hea ja kasulik (väga head retseptid) ajaviide.

  13. Palju õnne!🙂

    Külastan Toidutegu sageli, üks minu lemmikutest. Väga ilusad ja ahvatlevad pildid, head, lihtsad ja põnevad retseptid.
    Blogi avastasin tõenäoliselt Nami-nami kaudu.
    Meeldivad pildid ja mõnus jutt sinna juurde.
    Puudu ei ole küll midagi.
    Tegelikult tahaks sagedamini järele proovida.
    Jõudu edasiseks!🙂

  14. Konkurente ikka kiigatakse😀
    Aga tubli.. piilume ikka😀

  15. kõigepealt muidugi õnnesoovid sünnipäeva puhul.
    kuna mul on see blogi oma guugli avalehel, siis näen kohe ära, kui jälle midagi uut üles on pandud. ja no kui aeg-ajalt tuleb õudne isu juustukoogi järele, siis siit leiab alati midagi. kõiki ei ole veel järele jõudnud proovida, aga katsetuste nimekiri aina kasvab. seda, kuidas ma siia jõudsin, ei teagi. ausalt öeldes ma enne toidutegu eriline gastroblogide külastaja nagu polnudki. võib-olla viitas mõni tavablogija, võib-olla otsisin mingit retsepti ja guugeldasin ennast siia. igal juhul olen rõõmus ja rõõsa, et ikka üles leidsin🙂
    kolmas küsimus on täiesti kohatu. KÕIK meeldib ju. pildid on imearmsad ja jutud ka ja retseptid puust ja punased. ja juustukooke, mu elu armastust, on niiiiiiiii palju. selle eest eraldi tänusõnad.
    igal juhul, küpsetisi olen siit päris paljusid järele proovinud, päris mitmed soolased pirukad on rõõmuga tavarepertuaari kaasatud, nii nad on muidugi aja jooksul ka veidi teisenenud, eriti kuna mõned eestlase jaoks enesestmõistetavad toiduained kuuluvad madjaritemaal millegipärast harva- (või mitte kunagi) esinevate nähtuste hulka ja nii peab neid siis asendama käepärasemaga.
    palju toredaid ideid edaspidiseks ja ootan huviga uusi katsetusi-postitusi.

  16. Minul on see bloog google readeris ja see õnneks näitab uuendusi, nii et käin lugemas iga kord kui uus sissekanne lisandub. Loen toidublooge üldse sellepärast, et mulle maitseb hea söök. Avastasin selle koha ilmselt kellegi blogrollist. Meeldivad siinsed ilusad pildid ja jutukesed, mis ilmestavad retsepte. Mulle meeldivad eelkõige soolased ja vähem aeganõudvad retseptid.
    Kõike paremat!

  17. Tänan kõiki senini vastanuid ja ütlen sõna sekka🙂 Üllatav ja muidugi hea meel oli lugeda, kui palju siit ka tegelikult asju järele proovitud on. Väga armas!
    Aeg-ajalt esinevate pikemate pausidega postituste vahel on just nii, nagu on – et kui tahaks rohkem, siis peaks juba millestki muust loobuma🙂
    Ninataga – konkurent on toidublogide kontekstis üpris hirmuäratav sõna🙂 Toidublogijad on hästi söönud ja seetõttu sõbralik rahvas, nii et omavahel vast võistlema ei kipu😉

  18. Palju õnne blogile ja tema perenaisele!

  19. Õnnitlused!
    1. Külastan RSS teavituse järel. Täpselt nii tihti, kui sa postitusi teed või siis kui ma tahaks midagi uut teha aga ei tea mida kammin readeris otsingu sõna tulemustena blogid läbi.
    2. Ma arvan, et kas kellegi blogi sõbralistina või googel reader pakkus ise välja, et mind võiks see blogi huvitada. Täitsa õieti arvas😀.
    3. Kõik meeldib.
    4. Lõhnad on piltidelt puudu. Ja pildid on liiga isuäratavad.😛. Ma ei usu tegelikult, et oleks midagi puudu. Väga vahva ja liiga isuäratav blogi.
    5. Kipun jääma ühe retsepti juurde liiga pikalt. Ma pole kaerakliiküpsistest veel lahti saanud (st neid jätkub hetkeks ja siis on tahe kohe jälle uued teha).
    6. Parimate soovidega!

  20. Palju õnne tähtpäeva puhul!
    1.Külastan nii tihti kui fiidriider uuest postitusest teatab. Või siis, kui pea ideedest tühi on ja midagi süüa ei oska teha😀
    2. Meheõde andis lingi ja ütles, et näe, sulle peaks selline blogi meeldima. Tal oli õigus!
    3. Olen üldiselt rahul!
    4. Võib-olla võiks muud juttu retseptide juurde isegi rohkem olla.🙂
    5. Päris nii ei ole, et tuleb uus postitus ja siis mõtlen, et oo, prooviks seda teha! Pigem käib asi sedapidi,et kui ideid pole, tulen siia ja tuhlan kategooriate järgi retsepte läbi. Umbes kord kahe nädala jooksul võtan ikka siit midagi ette.
    6. Edu kokkamisel!🙂

  21. 1. Külastan sinu toidublogi (a) kui hästi läheb, siis paari päeva tagant, (b) kui nii hästi ei lähe, siis mitmeid kordi päevas: ega ta pole midagi uut lisanud?!😀
    2. Jõudsin sellele lehele tänavu veebruaris Postimehes antud lingi kaudu (teine koht isamaaliste kookide võistlusel), samal ajal tärkas minus kokandushuvi ja asutasin oma toidublogi.
    3. Mulle vist meeldib kõik.😛 Mulle meeldib lugeda niisama loba, mis samas ei ole väga pikk, et ära väsida, retseptid käivad niikuinii asja juurde, no ja pildid, neid vaatan alati huviga, et kuidas seekord on välja tulnud.😉
    4. Tihedamini võiksid postitusi teha.😀
    5. Kuna ma olen lapse tõttu saja-asja-dieedil, siis eriti ei saa katsetada, kuid kaht olen teinud: leivakreemi ja mustika-kamavahtu. See viimane on mu suur lemmik.🙂
    6. Mul on väga hea meel, et olen selle blogi avastanud. Suurimaks plussiks pean vahetust, eneseirooniat, ladusat sulge (loomulikult!) ja uskumatult ilusaid fotosid tehtud roogadest. Jään edasiste postituste ootele!

  22. 1. vaatan pea iga päev (kuigi mõistlik oleks lasta endale email saata ja vaadata siis, kui midagi uut oled lisanud). Kui mingeid uusi asju teha tahan, siis on see samuti üks koht, kuhu esimeste seas kiikan.
    2. Üritan ise ka blogi kokku panna ja perenaine.ee lingilt sattusin mõtteid kogudes sinu omale. Ja mis seal salata, pidin kurvastusega tõdema, et sa just selle theme wordpressist oled kasutusele võtnud, mis mullegi kõige enam meeldib. Seetõttu mu enda blogimine natuke soikunud ongi, ei ole suutnud teist nii sümpaatset põhja leida/töödelda🙂
    3. Samuti nagu eelkõnelehale meeldib mullegi kõik, pildid on imelised, sinu mõtisklused siirad.
    4. Mina tunnen kõige enam puudust sellest, et saa tulemust eriti kommenteerima ei kipu. Mulle meeldiks, kui sa iga toidu osas ütleksid, mismoodi maitses, kas oli imehea ja kavatsed veel teha või pole suurem asi.
    5. Senini olen teinud vaid rabarberi-mandlikreemi kooki ja see oli hea. Ahjaa, sellest pesto-tomati pirukast sain ka inspiratsiooni, kuid tegin ise kitsejuustu ja päisekuivatatud tomatitega ning kõik sõid ja kiitsid ning puudugi jäi. Panna cottat plaanin ka proovida peagi, et näha, kas varasematega võrreldes on mingeid erisusi. Pildid inspireerivad.
    6. Minu hinnangul on see vaieldamatult parim eesti keelne blogi. Mitte retseptide tõttu (neid on teistel ka häid), vaid just visuaalse külje ja sinu poolt antava sisu tõttu. Mina käin sida sageli kaemas just seetõttu, et tahaks, et silm puhkaks ja hing õhkaks.

  23. tegelikukt tahtsin ikka õnne ka soovida ja küsida, et mis programmi sa piltide töötlemisel kasutad ja kuidas mosaiiki teed?

  24. Haa, ma lisan ka ikka paar lauset veel. Et siis millest puudust tunnen: sildist “minu lemmikud”. Et näha, mis sulle endale on väga maitsenud ja mida oled veel ja veel teinud. Enamasti ju ikka on igas toidus midagi head ja kui oled juba teinud ja vaeva näinud, siis ega ei ütle küll, et ilge kukkus välja.😀 Kuid millised on need toidud, mida juba pool nädalat hiljem oled valmis uuesti valmistama, vat see huvitaks küll.

  25. 1. koduperenaisena tavaliselt mitu korda (3-4) nädalas kiikan kas on uusi asju ja piilun vanu
    2. teadagi kuidas
    3. meeldivad fotod loomulikult, üha enam ja samavõrd meeldivad tekstid, ja retseptivalik – st mitte kunagi miskit igavat või jama
    4. sageli tahaks teada, kas teeksid seda uuesti, selle asemel et midagi uut proovida

    pretendeerin auhinnale ka muide.

  26. Merli – eks ma annan oma parima, et ka lõhna piltidele püüda. Linna peal räägiti, et mõnikord olevat isegi õnnestunud😛
    Nautija – ära lase oma blogi arendamisel end sellest küll häirida, kui kujundus on sama🙂 Tulemuste kommenteerimise koha pealt olen võib-olla tõesti üsna napisõnaline olnud, aga sisuliselt on asi nii, et siia ei jõuagi kunagi ükski katsetus, mida ma mingil juhul ei kordaks, nii et ühel või teisel moel on need retseptid mulle kõik meeldinud. Kui ma järgmisel korral midagi teisiti teeksin, siis seda ma reeglina ka ütlen.
    Pildid on 8 juhul 10-st töötlemata, sest ma olen selleks enamasti liiga laisk ja liiga ajahädas, aga kui vahel on tõesti vaja midagi kohendada, siis kasutan Gimpi. Mosaiike teen kas siin: http://bighugelabs.com/mosaic.php või IrfanView-ga.
    Triin – see “minu lemmikud” on hea mõte, arvan et võtan selle kasutusse. Aitäh ettepaneku eest!🙂
    Mariza – paistab, et sa kahtlustad, et sind auhinna loosimisel arvesse ei võeta😛

  27. Palju õnne, pinginaaber😉

    1. Peale blogi täiesti juhuslikku avastamist, kiikan nüüd peaaegu iga päev siia🙂 Vahelduva eduga olen ka üritanud alates esimesest postitusest lugeda/tutvuda
    2. Sattusin siia eelmisel laupäeval otsides Brita koogi retsepti. Süda ei annud rahu, et kuidas seda peaaegu maailma parimat kooki tehakse. Igatahes üllatus oli suur, et just Sinu suurepärasele blogile sattusin.
    3. Uskumatud pildid! Selline tunne, et lakuks kohe arvutil ekraani puhtaks😛 Fantaasia jõul saab ka lõhna ette kujutada ning kui vähegi aega saab, tuleb hakata otsast proovima..
    4. Kuidas see lause oligi, et enne oli kõik üle ja nüüd on kõik puudu. See tähendab, et ahnitseks üha rohkem ja rohkem neid põnevaid postitusi-pilte.
    5. Nagu juba öeldud sai, siis järjest proovima! Aga selliste piltidega ei saagi vist ühtegi retsepti vahele jätta😉
    6. Igatahes jätka samas vaimus, kulla pinginaaber🙂 Hea kui inimesel on hobi, mis talle tõeliselt rõõmu valmistab ning samas ka teistele inimestele inspiratsiooni jagab🙂
    Ja see kellegi soovitus enda erilised lemmikud sildistada, oleks tõesti põnev..

  28. Naudin alati Sinu blogi sissekandeid, kaunilt stiilseid pilte, tiba koputust traditsioonidele ja trendikat uudsust, aga midagi pole nagu liiast. Kõik on täpselt nii nagu peab. Julgen öelda ka seda, et Toidutegu on ka üks kõige intelligentsemaid blogisid. Täpne tark tekst ja tabav ajahetke kirjeldus ja kui tagasi tulla piltide juurde. Siis on ka Sinu blogis üldse parimad toidublogide fotod. Sul juba on kätt ja silma.
    Retsepte katsetan ise vähe, olen ehk liigagi spontaanne ja loominguline, nö vaba retseptidest, aga ideid nopin ikka või koputab näiteks ahvatlev rabarberišarlott südametunnistusele, et mil mind teed ja niisugune andmine-saamine virtuaalselt on ka oluline. Tänud ja jätkuvat köögikirge!:)

  29. Kristiina

    Loen Toidutegu siis, kui otsin huvitavaid mõtteid, mida kokata, aga ka siis, kui tahan mõtte-vaatamise elamust🙂. Külastused toimuvad nii nagu juhtub, aga vast kahe nädala tagant ikka. Avastasin lehe kaudu.
    Meeldivad uskumatult ilusad fotod. Tükk aega nuputasin, kuidas nii ilusaid fotosid saavutatakse, et kas on veebist alla laetud profifotod, aga siis sattusin lugema postitust foto tegemisest ja et kõik fotod on enda tehtud.
    Olen paari retsepti proovinud.
    Jätkake mõnuga!

  30. Tulin siia esimest korda ilmselt mõne retsepti otsinguga, ei mäletagi enam millega. Vaatamas käin paar-kolm korda nädalas ja siinseid asju teen vast korra paari kuu jooksul. Viimati leivakreem oli ülihea🙂
    Mis meeldib … nii ilusad pildid on. Mis ei meeldi, ei oskagi täpselt öelda. Kui nähtud toit ei innusta, siis ei pea ju seda järgi tegema. Võib-olla siis see ei meeldi, et minu enda tehtud asjad pildil olevast nii palju viletsamad välja näevad😉 No et küsid pereliikmete käest, et kas te sellist asja tahaksite süüa. Ja pärast ei ole tehtu enam välimuse järgi äratuntav.
    Igatahes palju jõudu ja inspiratsiooni edasiseks!

  31. 1. Igakord kui uus postitus on, Google Reader ütleb mulle seda
    2. Mm, ei teagi täpselt, ilmselt oli kas nami-namis või mõnes teises blogis viide
    3. Kõik meedlib täitsa hästi, blogil on täitsa oma nägu🙂
    4. Ei usu, et oleks
    5. Ma olne magustoitude aspektis pigem vaatleja, aga näiteks leivakreem läks küll ootejärjekorda, et ära teha.
    6. Keep up the good work😉

  32. Õnne tähtpäeva puhul!
    1. Kuus mõned korrad (satun üldse blogidesse harva viimatistel aegadel)
    2. Kellegi blogis oli link..
    3. Meeldib pea fotokäsi ja omanäoline välimus. Kindlasti ka see, et blogi on puutumata igasugu vilkuvatest ja ristist sulgeda vajavatest reklaamidest.
    4. Ei. Kõik tundub kena.
    5. Proovin harva- minu lihtsa käe jaoks tihti liiga peen värk😀 aga vaadata ja unistada on ka ju tore🙂
    6. Jätka samas vaimus!

  33. *3- hea fotokäsi lausa🙂

  34. Palju õnne aastapäevaks. Käin blogi vaatamas iga kord, kui saabub teade uuest postitusest ning lisaks need korrad, kui mõnd konkreetset retsepti tahan vaadata. Blogi leidsn ilmselt nami-nami vahendusel, kus jäid silma ilusad pildid.

  35. Palju õnne aastapäevaks. Käin blogi vaatamas iga kord, kui saabub teade uuest postitusest ning lisaks need korrad, kui mõnd konkreetset retsepti tahan vaadata. Blogi leidsn ilmselt nami-nami vahendusel, kus jäid silma ilusad pildid. Blogi juures meeldib kõik, nii pilt kui sõna. Eriti meeldivad pildid, mis on ilusad ja “mahlased”, mitte stuudiovalgusest steriilsed. Ei lisaks ega võtaks ära midagi. Jätka samas vaimus.

  36. 1. Külastan ca kord nädalas, ja sedagi minu meelest liiga tihti, kohe on nälg magusa järele kallal😀 Külastaks tihedamini kui ei oleks selliseid ahvatlevaid retsepte siin
    2. Otsisin ühte suurt plaadikoogi retsepti tuttava sünnipäeva jaoks. Ja avastasin siin selle võrratu hapukoorekoogi mustikatega, jagasin retsepti ka töökaaslasega kes kiitis seda taevani kui oli järele proovinud ja ka parima sõbrannaga kes tegi seda mitu korda järjest sest see on võrratult hea!!!
    3. Kõik on super!!! Võibolla ainus asi mis ei meeldi on see väike kadeduseuss et miks mina ei suuda selliseid võrratuid pilte teha🙂 Ehka jagad meile mõnes blogis ka nö presenteerimise ja pildistamise nippe? Ma oleksin äärmiset tänulik kui oma seebikarbiga suudaksin teha natuke parema pildi kui lahtilõigatud koogitükk ja selle taustal olev kook.
    4. Ehk saaksid teine kord kui meeles on lisada retseptidele mitmele inimesele see mõeldud on ja kui teed väikestes vormides magusroogasid siis märgid mitme vormi sisse sellest kogusest jagub. Teine kord tahan katsetada ainult endale või 2le inimesele teha ja siis teaks kui palju koguseid vähendada.
    5. Iga külastuse ajal inspireerib kõik seda järele proovima aga hoian end tagasi. Teeksin kõik järele kuna isa on mul suur maiasmokk aga kardan et sel juhul oleks siin majas Perekond Kakukesed😀
    6. Sinu pildid on andnud mulle tõuke ÜRITADA teha ka paremaid pilte peale küpsetamist, näha vaeva toidu ahvatlevamaks tegemisel (kuigi see niigi ahvatlev) isegi siis kui see kook jääb ainlt pereliikmetele süüa ja me sööme selle esimese poole tunniga ära😀
    Üks palve veel, ehk oskad mingeid retsepte kookide või muude maiustuste jaoks pakkuda mis oleks sobilikud inimestele kes on gluteeni talumatusega?
    Ilusaid viimaseid maikuu ilmasid ja ootan suure huviga uusi vahvaid retsepte!!! See meehapukoorekook on mul nüüd peas nii mis hirmus aga jääb ootama 10 juulini poja 2aastast sünnipäeva😀

  37. Sattusin siia juhuslikult, kui mingit tordiretsepti taga ajasin – ühe tuttava blogis oli link. Ja nii ma jäingi:D Nüüd käin peaaegu iga päev, mis siis, et uusi postitusi iga päev ei teki:) Meeldib vaadata. Eriti meeldivad toitudest tehtud pildid. Näiteks see apelsinikoortes leivakreem, mis nägi imeilus välja. Proovisin seda praktiliselt kohe järgi teha ja mu elukaaslane, kel on lasteaiast saadik ebameeldiv kogemus selle magustoiduga, vaatas ja ka MAITSES tehtut!:D
    Jah, üldiselt inspireerivad mind katsetama just pildid. Kõigepealt vaatan neid, siis loen juttu ka. Väga tasakaalustatud. Meeldib väga. Selline helge blogi, ei oskagi kohe midagi soovitada:)Seda blogi lugedes tekib tõesti tahtmine süüa teha:)
    Aitäh!
    Jõudu kokkamistel!

  38. Hästi vahva, et sul on niisugune blogi. Minu arvates on sel lisaks inspiratsiooniandmisele veel mitu kasulikku külge. Esiteks, kui tahad lugeda õiges keeles kirjutatud juttu, tuleb klikata toidutegu.wordpress.com (on ikka vahe küll, kas autor on filoloog või keski muu). Teiseks, kui tahad häid toidupilte näha, tuleb klikata toidutegu.wordpress.com. Kolmandaks, kui ei usu, kuidas punapeet saab pirukasse, tuleb klikata toidutegu.wordpress.com. Jne, jne.
    Vatupidamist miljonini:).

  39. helianthemum

    Tere! Esiteks õnne blogile. Toidutegu kiikan siis, kui tekib vajadus millegi uue ja põneva järele. EHK iga nädal vaatan midagi. Avastasin blogi nami-namist (olen peaaegu kindel, et sealt:P). Üldiselt mulle meeldivad ilusad, selged ja värvilised pildid, sellepärast on see üks väga vinge blogi. Kogun retsepte ja otsin uusi väljakutseid ning seega on see blogi alati eesrinnas. Norimise mõttes ütleksin, et mõnikord oleks hea, kui teaks kui suur kogus antud retseptist rooga tuleb. Nagu ma paar rida tagasi mainisin proovin siinseid toite siis, kui tuleb isu millegi uue ja huvitava järgi.

    Loodan, et see toidublogi jätkab samas vaimus ja kindlasti jään põnevusega uusi postitusi ootama!:)

  40. 1. Kui tihti ja miks Toidutegu külastate?
    Külastan 1-2 korda nädalas, sest sellise vahega siia uusi postitusi potsatab. Külastan, et saada inspiratsiooni toidu tegemiseks, motivatsiooni oma igapäevastele toimetustele positiivsetest sissejuhatustest.

    Naudin korrektselt, ilusas ja puhtas ning värvikas emakeeles kirjutatud postitusi. Tahtsin juba ammu kirjutatada, et olen leidnud oma eeskuju. Just selline ma tahaksin olla nii umbes 10-15 aasta pärast – positiivne, tegus, endiselt toiduarmastaja. Loodan, et ma vanusega liiga ei teinud (olen ise kohe-kohe 30-le lähenev noor ema:).

    2. Kuidas avastasite?
    Leidsin kellegi toidublogist. Enam ei mäleta, kelle omast täpsemalt.

    3. Mis meeldib, mis ei meeldi?
    Väga meeldivad päevakajalised sissejuhatused, mõnusas eesti keeles. Minu silma ja kõrva riivab, kui keegi kasutab sõnu valesti – siin blogis seda aga juhtuda ei saa! Meeldib see, et toidupildid pole juhuslikud. Pean silmas seda, et pildi tegemisel on vaeva nähtud ja pildid pole juhuslikul taustal (kusjuures kui esimesi pilte vaadata, siis see on täpselt see, mida ma mõtlen:).

    Hindan seda, et on toimunud areng pildikvaliteedi tõstmisel, sest tänaseks on pildid väga isuäratavad ja inspireerivad. Muidugi ei meeldi see, et postitusi on nädalas ainult 1-2, aga see on andestatav, sest minu jaoks on oluline pigem kvaliteet kui kvantiteet.

    4. Kas midagi on puudu/ülearu?
    Kõik on korras! Hea, et ei ole reklaambännereid.

    5. Kui tihti siin nähtu inspireerib teid retsepti ise järele proovima?
    Meie ei tee nii palju magustoite – kooke, seega saaksin välja tuua ainult pesto-tomati piruka. Olen jälginud Teie blogi 3-4 kuud, selle piruka postitusest sain idee lisada oma lõhepirukale pestot.

    6. Ja kõik muu mille väljendamiseks tunnete vajadust – kommentaarid, märkused, ettepanekud… või hoopis mõni küsimus mulle
    Soovin jõudu ja jaksu edaspidiseks! Ootan põnevusega uusi postitusi. Tänaseks tundub, et külastan nagu oma vana tuttavat, kui siin lugemas käin. Kindlasti on see minu lemmik toidublogi. Tundub, et oled siia blogisse palju oma aega ja hinge pannud! Kindlasti lisab sümpaatiat ka see, et olen ise mõned aastad tagasi Tartusse kolinud ja leian siin tihti toredaid ning tuttavaid juhtumisi (kasvõi Emajõe uputuse pildistamine jne).

  41. Veidi “guugeldamist” ja sain teada, et olin ekslikult arvanud, et Sille näol on tegemist 35-45-aastase naisterahvaga. Tegelikult täitub augustis alles 31.eluaasta. Sellisel juhul ma veidi häbenen, ei teagi, miks ma nii valesti arvasin või millest selline arvamus.

  42. Kertu – olen tõesti tegelikult 30🙂 Aga ma usun, et sa mõtlesid seda siira komplimendina🙂

  43. Palju õnne aastapäeva puhul.
    Leidsin Sinu blogi kui otsisin Luksusliku šokolaadikoogi kohta infot.Omasin küll Ajakirja aga tahtsin teada teiste arvamusi ja kommentaare .Sellest alates käin ikka korra nädalas piilumas mille uuega üllatad.Pildid ja jutt on alati meeldinud ja nii mõnigi teine retsept ka kasutust leidnud. Endal pole pooltki nii osavad käed .
    Jõudu edaspidisekski.

  44. 1. Külastan blogi igal nädalavahetusel: töö juures ei ole aega, õhtuti ei tee arvutit lahti, sest päev läbi olen nagunii selle taga. Vaatan üle uued postitused ja panen kõik mind huvitava “kõrva taha”.
    2. Avastamisega selline naljakas lugu, et ühel tuttaval oli midagi seoses Wolkswageniga vaja leida ja mina vaatasin, et W märk… aga oli hoopis toidublogi, mis mulle kohe hakkas huvi pakkuma.
    3. Meeldivad ilusad fotod toitudest, korrektses eesti keeles kirjutatud tekstid, mis on väga huvitavalt üles ehitatud.
    4. Kõike on parasjagu – millegagi ei ole üle pakutud.
    5. Kaunid fotod on väga inspireerivad nii toidutegemise, kui fotograafia poole pealt. Sinu blogi lugedes olen loonud sinust, kui väga töökast ja energiast tulvil, inimese.

  45. Esiteks palju-palju õnne ja edukaid saavutusi köögis:)

    Blogikülastan tavaliselt iga uue postituse järel. Avastasin selle blogi äkki nami-nami kaudu? võin ka muidugi eksida…äkki oli hoopis kuskil foorumis viidatud…

    Loomulikult on retsepti juures äärmiselt olulised fotod, süüake ju silmadega, mistõttu, seda blogi võib silmadega sööma jäädagi:) lisaks on lahedad retseptide eeljutud (eriti hästi on mul meeles jutt, kus kirjeldasid toidupildistaja rasket elu – tuttav tunne tuli) Sinu retsepti on heaks ideeallikaks, eriti just erinevate kreemide/tiramisu katsetused…

    Edu,
    Ragne:)

  46. Palju õnne! Kuna selle toidublogi vaatamine tekitab alati positiivseid emotsioone ja üllatusi siis olen kogu aeg tahtnud kommentaari saata aga alati on see edasi lükkunud. Nüüd avanes hea võimalus.
    1.Toidutegu külastan siis kui tahan midagi head süüa teha ja retsepti otsimiseks ei ole palju aega (alati leiab midagi head) või siis lihtsalt uudishimust, et vaadata, mida uut on üles pandud – no nii 3 korda nädalas.
    2.Avastasin ajakirja “Marie Claire” kaudu – populaarsed toidublogid.
    3.Meeldib kõik. Olen seda toidublogi aadressi ka tuttavatele edasi reklaaminud, kui lemmikut ja samas on tore, et siit saab ka teiste toidublogide kohta infot, ühesõnaga nagu üks suur kokaraamat.
    4.Puudu ei ole tegelikult midagi! Nagu eelnevalt mainisin, et tegemist on nagu suure kokaraamatuga, kus on kõik olemas. Aga kuna see küsitlus on tehtud ikkagi info saamiseks siis pean tunnistama, et raamatu pean välja otsima siis, kui on vaja toiduainete mahu ja kaalu vahekorda grammides. Võibolla ka prindi võimalus retsepti juures on mugavam, üldjuhul jooksen arvutitoa ja köögi vahet toidu tegemisel. Aga tegelikult tundub see juba norimisena.
    5.Kuna retseptid on suuremalt jaolt minu maitsele siis tahaks peaaegu kõiki järele teha (tuleb tunnistada, et on saanud ka väga paljusid teha). Lemmik on šokolaadikreem, mida sööme lihtsalt magustoiduna ning on saanud kasutada tordi katmisel.

    Soovin edaspidiseks edu ja et jätkuks tahet seda toidublogi edasi teha, kuna see inspireerib väga paljusid.

  47. Tere jälle! Vahepeal tuli mul küll üks ettepanek, et eraldi silt võiks veel olla tarretatud magustoitudele (või üldse siis tarretatud toitudele) – teeks näiteks panna cottade jms leidmise palju lihtsamaks🙂
    Ja see ühe teise Triinu pakutud Sinu lemmikute sildi idee on ka väga tore.
    Palju jõudu ja rõõmu!🙂

  48. Palju õnne blogile ja pikka iga tegijale….et saaks alati silma ja hinge rõõmustada, kui blogi avan. Ja uusi ideid, mida lausa peab lähiajal proovima hakkama või mõnest toidust inspireetuna ena omasid täiustama hakkama.
    Sattusin juhuslikult mingit retsepti netiavarustest taga ajades…ja nii sa minust blo9gi sõltlane.
    Ma söön ka silmadega palju niiet esmalt kõidavad pilgu fotod retseptide puhul. Nii mõnegi varemtehtu toidu on meelde tuletanud ja uue kaunistusviisi tõttu kasutusele toonud.
    Mulle meeldivad head retseptid ja humoorikad vahepalad. Vahel võiks oma arvamust juurde tuua, et mis meeldis ja kas retsept ja valmis saadu vastas ettekujutusele.
    Aga palju jaksu blogi edasipidamisel, meil su külalistel sellest ainult hea meel!!!
    Edu ja jaksu soovib Anneli Võrumaalt

  49. Ideedeküllast jätku!
    Toidutegu külastan umbes korra nädala-poolteise jooksul. Tavaliselt on selle aja jooksul paar uut postitust ka saabunud. Sattusin siia alles sel kevadel vist mingit retsepti taga otsides. Eelkõige inspireerivad mind ühs uuesti ja uuesti tagasi pöörduma vaimustavad fotod, mis maitsemeele tööle lülitavad. Retsepte on ju netis küll ja küll, aga pilt on see, mis süljenäärmed tööle paneb. Kui saaks veel lõhna ka edasi anda…
    Tavaliselt proovin järgi nii umbes iga kümnenda retsepti. Muidugi ei tule tulemus nii hiilgav. Nüüd kavatsen järgmisena asuda mee-hapukoorekoogi kallale.

  50. Juhtusin siia paar kuud tagasi, tõenäoliselt otsides või suunates mingi retsepti järgi. Sellest ajast peale kord nädalas ikkagi vaatan ja uurin kokkamisi blogisid. Õigemini, olen kahele blogile truu – Sinu ja Kiilikese omale sest mulle meeldivad retseptid kui neil on stoori. Ehk mis emotsioonid valdasid või valdavad, miks just see katsetus. Ja pildid. On samuti olulised.
    Vahel tunnen puudust, et ma ei saa teostada korralikult otsingut mingile koostisosale. Kuid aus olla siis tihti võttes ühe asja ette siis tegelikult lõpetan hoopis muu asja tegemisega.
    Kui küsid, mida muuta siis palun ära muuda midagi teiste sõnade pärast. See on Sinu blogi ja meie oleme külalised, kes hindavad Sind, just Sinu käekirja ja stiili ning retseptide järgi.

Kommenteeri

