Rabarberi-maasika ahjupannkook ja kokkuvõte

Toidutegu 2. aastapäeva küsitlusele vastas 40 inimest. Aitäh vastajatele ja loomulikult ka kõigile teistele jälgijatele. Olete alati oodatud! Ma arvan, et hakkan seda tagasisidet lugema iga kord, kui leian end mõttelt, et mis l o l l u s t e g a ma ometi tegelen.
Nagu lubasin, sai fortuuna 7. juuni hommikul esimesena mu tööruumi astujast – hea kolleeg Maris loosis auhinna võitjaks Merli, kes jättis aastapäevapostitusse kommentaari nr. 19. Auhinna kättesaamisest räägime meili teel.

Küsitlusest noppisin enda jaoks välja järgmist. Ennekõike muidugi – et olen õigel teel, tehes just täpselt nii, nagu mulle endale meeldib ja pakkudes sellega teistelegi silmailu ning lugemis- ja äratundmisrõõmu; visuaalselt lihtsalt ja reklaamivabalt; luues illusiooni; kirjutades ikka sellest, mis parasjagu endal meeles mõlgub, nõnda kuis sulg just jookseb ja võimalusel emakeele rikkusi rakendades.

Mida ette heideti? Liiga pikki pause postituste vahel. Siin midagi parandada ei anna. Nagu ka kommentaarides sõna sekka ütlesin – kui tahaks rohkem, siis peaks millestki muust loobuma, aga kõik hunt Kriimsilma üheksa ametit (ja kümnes pole mitte nälg, vaid Toidutegu ;)) nõuavad oma aega :). Üks korralik postitus tahab mitme asjaolu kokkulangemist – et on valmistatud toit; et on õnnestunud sellest korralik foto teha; et on, millest rääkida ja aega see kõik kokku komplekteerida. Selles mõttes üritan endale blogimisest stressiallikat mitte tekitada, et pean tegema, pildistama ja kirjutama, just nüüd või just nii palju.
Liiga vähest tulemuse kommenteerimist. Püüan ennast parandada (kui meelde tuleb ;)). Aga nagu olen öelnud – siia ei satu mitte ükski toit, mida ma teist korda enam ei teeks, selles mõttes on kõik retseptid usaldusväärsed :).

Soovitusi. Sildistada oma lemmikud – tore mõte ja tehtud! (mis polnud sugugi lihtne, aga leidsin, et kriteeriumiks peab siin olema see, et ma neid ikka ja jälle uuesti teen). Märkida juurde, mitmele inimesele on retsept mõeldud – kohati olen seda ebajärjekindlalt teinud, püüan edaspidi paremini. Kirjutada ka ebaõnnestunud katsetustest – sellel ei näe ma mõtet, kuigi keegi ehk võiks neistki julgustust ja inspiratsiooni saada. Luua eraldi kategooria tarretatud magustoitudele – sildindus on mul siiani (peamiselt) koostise, mitte valmistusviisi põhine, aga on täitsa võimalik, et ühel hetkel sellest enam ei piisa.

Rabarberi-maasika ahjupannkook
(allikas: Oma Maitse, mai 2009)

200 g rabarberit
10 maasikat
2 muna
1 dl suhkrut
1 tl vanillisuhkrut
3 sl jahu
2 sl maisitärklist
2 dl piima
2 sl hapukoort

Klopi munad suhkru ja vanillisuhkrugaga lahti, lisa jahu ja maisitärklis. Sega juurde hapukoor ja piim. Lõika rabarber 2 cm pikkusteks juppideks ja poolita maasikad ning laota võitatud ahjuvormi. Vala peale tainas ja küpseta 200-kraadises ahjus 30 minutit. Lase veidi jahtuda ning sõelu peale tuhksuhkrut.

2 responses to “Rabarberi-maasika ahjupannkook ja kokkuvõte

  1. Juhuuuuu! Rõõm ja üllatus on suur :D.

  2. Väga õiged tähelepanekud. Ja ikka mõnuga asja võtta nagu siiani blogist on näha ja tunda olnud.

    Palju postitusi veel pikkadeks aastateks!

Kommenteeri

