Juustukook Guinnessi õllega ja värvivahetus

Eip, ma ise ei vahetanud ei juukse- ega nahavärvi. Aga kokku oleme täna siia kogunenud selleks, et jätta hüvasti. Kõige tublimaga autode seast, väikese kollasega, kelle järgi mind ära tunti ja (mõnikord liigagi tihti :P) identifitseeriti – kas te arvate, et mul õnnestus kunagi mööda linna anonüümselt sõita?😉.

Me veetsime koos viis ja pool aastat, nii vihmas, lumes, poris kui päikesepaistes. Me sõitsime läbi praktiliselt terve Eesti ja aknast välja torgatud sinimustvalge lipp andis kaaskodanikele nii mõnigi kord teada: Eesti on nüüd vaba! Seda autot nähes nakatusid kõik millegipärast akuutsest võidusõidukirest ja ei suutnud iial vastu panna soovile valgusfoori taga kiirenduses võistelda (kaotasid enamikul juhtudest loomulikult :P). Kord Elva kaubanduskeskuse parklas nähtud vaatepilt kollase Hummeri kõrval seisvast väikesest kollasest oleks väärinud igaveseks ajalooannaalidesse talletamist. Mahutada oma salongi seitse lõbusat inimest ei olnud probleem. Kord kõige soojemal suveööl kihutasime Peipsi äärde päikesetõusu pildistama. Kevadistest piknikest Ahja jõe ääres ja suvistest mustikakorjeretkedest Mikitamäe metsadesse ei hakka ma parem üldse rääkima. Me kõneleme praegu lihtsalt ühest autost, eks ole. Aga ma olen mõnikord sentimentaalne mis hirmus.

Olgu teed talle siledad ka uue omaniku kätes!

Mesilased muidugi jäävad minuga. Mu uus kaaslane on lihtsalt teise triibu värvi🙂.

Ja lõpetuseks sobib lõpuaktuste perioodi taustal rääkida õppimisest, seda mina praegu ei tea, kas mul elu jooksul veel mõni kool lõpetada tuleb, aga ma olen tõestanud, et olen siiski veel arenemisvõimeline – ma olen nimelt õppinud mannaputru keetma!😀

Guinnessi juustukook
(allikas: Nami-nami)

75 g võid
250 g Digestive küpsiseid
600 g maitsestamata toorjuustu
2,5 dl Guinnessi õlut
100 g suhkrut
4 muna
45 g vanillikastmepulbrit
1 tl kaneeli
1 tl vanillisuhkrut

Purusta küpsised ja sega sulatatud võiga. Suru segu küpsetuspaberiga vooderdatud  26 cm läbimõõduga vormi põhja. Klopi munad suhkruga lahti, lisa toasoe toorjuust, ülajäänud ained ning mikserda ühtlaseks. Kalla täidis vormi ning küpseta 175-kraadises ahjus 1 tund ja 20 minutit. Serveeri järgmisel päeval.

5 responses to “Juustukook Guinnessi õllega ja värvivahetus

  1. Ma esimese hooga readeris pealkirja lugedes mõtlesin, et ka sina oled üleüldise buumiga kaasa läinud ja blogi kujundust vahetanud. Aga jutt on hoopis millestki muust:)
    Kas koogis õlle maitset ka tunda oli?

  2. On tunda, aga ma isegi jätaks vist järgmisel korral kaneeli panemata, et see õlle maitset ei varjutaks.

  3. Mul see ammu plaanis olnud – Edinburghis üks sõbranna aeg-ajalt tegi ja mulle väga meeldis!

  4. Ei-ei-ei, kaneeli peab panema kõvasti rohkem, aga õlle, eriti kui tegemist on võrratu Guinnessiga (L), rüüpame kõrvale.😉
    Ja mis puutub värvivahetusse – usun, et sentimentaalsus on lubatud, kui tegemist on säärase truu abilisega, kellega koos nii mõndagi läbi elatud.

  5. Ei noh, kui sa oleks seda kooki maitsnud, siis sa võib-olla ei nõuaks kaneeli lisamist😛 Ja üleüldse – maailmas on palju muid maitseaineid peale kaneeli😀 Õlled aga võime vabalt teha, kui kohtume!😉

Kommenteeri

