Mustasõstratiramisu

No ei tule vaimu pääle!

Jäägitu ümberlülitumine töömõtetele ja reaalsusesse tagasi tulek näib esiotsa absoluutselt võimatu olevat.

E-kiri, mille sarnase kirjutamine võtab mul tavaliselt maksimaalselt viis minutit, sundis mind eile umbes poolteist tundi klaasistunud pilgul monitori jõllitama. Ja kirjutamata tema lõpuks jäigi. Lihtsam oli tõsta telefonitoru, sest suuliseks eneseväljenduseks näin ma veel võimeline olevat.

Kodust lahkudes korjasin kõik vajalikud aksessuaarid näppu, kaela, käevangu, kaenlasse, lukustasin ukse ja avasin värava enam-vähem hammaste abil… ja hakkasin autovõtmeid otsima. Taskus ei olnud. Kotis ka ei olnud. Toas olid loomulikult.

Lõuna ajal turult tulles jäin mõtteisse vajunult valgusfoori juures teeületusvõimalust ootama. Ootasin. Kuni tuli läks… rohelisest punaseks. No selge, prouad eelistavad mõnd muud värvi, nagu üteldakse😉.

Silmameiki eemaldama hakates valasin vatipadjale… küünelakieemaldajat.

See kõik ei ole minu moodi, üldsegi mitte. Resümee – andke veel inimesele puhkust, vaat kui hakkabki puhkama, pärast ei saa enam rajale tagasi.😀

Mustasõstratiramisu (neljale)
(mugandatud: “Tiramisu”)

200 g mascarponet
2 dl vahukoort
2 sl suhkrut
100 g Lady’s Fingers küpsiseid
2 dl kanget kohvi
200 g musti sõstraid
6 cl mustasõstralikööri või likööri Vana Tallinn
1 sl suhkrut

Sega mustad sõstrad suhkru ja likööriga ning jäta paariks tunniks maitsestuma. Vahusta mascarpone suhkruga. lisa vahustatud koor. Tõsta pokaalidesse kihiti kohvis immutatud küpsiseid, maitsestatud musti sõstraid ja mascarponesegu. Pealmiseks jäta toorjuustukiht. Lase üleöö külmkapis maitsestuda, serveerimisel kaunista mustade sõstardega.

5 responses to “Mustasõstratiramisu

  1. Mare Toobal

    Tere ! Palun öelge, kas seda tiramisut võiks teha ka külmutatud marjadega või peavad ilmtingimata olema värsked marjad. Tänan ette vastuse eest!

  2. Tegelikult on päris õõvastav kui keegi su mõtteid kirjutab. Mina olin kodus poolteist aastat. Nüüd teist nädalat tööl. Esimesel nädalal ei suutnud ma mõista, miks ma pean riideid kandma terve päeva ja seda ka siis kui mul palav on. Miks kantakse kontsaga kingi? Ainus kirjalik väljendus, millega ma alul tööjuures hakkama sain, oli poenimekiri. Enamat mitte. Praegu juba käin käed puusas ja joon hommikuti kohvi (milleta siiani sain kodus suurepäraselt hakkama). Samuti olen märganud enda juures teatavat närvilisust, mis varem minu probleem pole olnud. Töö pole meelelahutus- töö on lollidele. Kuidas ilma saaks???

  3. Mare – värskete marjadega on kindlasti kõige parem, aga kui neid parajasti käepärast pole, siis sobivad suurepäraselt ka külmutatud.
    Elen – päris ilma tööta nähtavasti ei saa ja meelelahutus ei pea töö ju ka olema. Hea, kui töö on inspireeriv, parimal juhul võiks ta olla ka kirg ja hobi – selle poole tasub püüelda🙂

  4. Ma polegi ainus, kes silmameiki küünelakieemaldajaga maha võtta püüab. Ja ma olen seda kaks korda teinud. Piinlik on küll, aga no mis sa teed….

  5. mul läks ka sel aastal kaks nädalat, kui ma tööl ennast jälle inimesena tundsin. ja mulle meeldib mu töö. aga ikka juhtub, eks puhkuse alguses on ihu sama imelik.

Kommenteeri

