Paprika-porgandipirukas

Vahetevahel väsin ma õhtuks suhtlemisest nii ära, et minu suurimaks sooviks on võtta pilt-on-aga-häält-ei-ole hoiak. Mitte sugugi paha pärast. Lihtsalt niisama. Lihtsalt – ei tervita! 😛

Ja kui ma olen 11 päeva järjest tööl olnud, siis ma kah eriti rääkida ei viitsi. Seepärast vaadake parem, mida ma vahepeal läbi objektiivi näinud olen. Kiri “armastus” seisab sillutisel Kaarsilla lähedal (ja veel mõnes muuski paigas Tartus) ning on iseendast nii tore, et ma kohe pean selle ka siia üles panema.

Aga nüüd on mul paar vaba päeva. V a b a päeva, mõistate. Nagu oleks palgapäev, jõulud ja uusaasta korraga kätte jõudnud. 🙂 Ühele hääle inimesele sai lubatud, et ma vahepeal tööd ei tee, vaid õlut joon, nii et nüüd ma siis katsun hoida stiilset pikivahet kõigega, mis kasvõi kaudselt tööd meenutab.

Paprika-porgandipirukas
(veidi mugandatud: “100 pirukat 2”)

Tainas:
50 g võid
50 g hapukoort
90 g nisujahu
90 g täisteranisujahu
3-4 sl külma vett

Täidis:
400 g porgandit
1 sibul
2 paprikat
2 dl köögiviljapuljongit
100 g hapukoort
musta pipart
150 g riivitud juustu

Sega pehme või, hapukoor ja jahud käsitsi või köögikombainis. Lisa lusikatäite haaval vesi ja sega ühtlaseks tainaks. Suru tainas 26 cm läbimõõduga pirukavormi põhja ja natuke ka äärtele ning pane tunniks külmkappi.
Täidise jaoks pruunista jämeda riiviga riivitud porgandid ja hakitud sibul õlis, lisa puljong, maitsesta pipraga ja hauta 5 minutit- Lisa tükeldatud paprika ja kuumuta veel 5 minutit. Sega hulka pool riivjuustust ja hapukoor. Vala segu tainale ja puista peale ülejäänud riivjuust. Küpseta 225-kraadises ahjus 20 minutit.

One response to “Paprika-porgandipirukas

  1. Mul läheb alati tuju heaks kui Toomemäel Armastuse kirja näen:) Nii tore, et seda jagasid!

Kommenteeri

