Paprika-tomatisupp

Vahepealsel ajal murdsin ma põhiliselt pead selle üle, kas mul üldse on midagi öelda. Ja jõudsin järeldusele, et ega tegelikult väga ei ole. Sellest see vaikus. Samas ei saa öelda, et nimetet asjaolu mind kunagi märkimisväärselt takistanud oleks, nii et siin ma siis nüüd jällegi olen.

Juhtusin hiljuti kuskilt lugema Tommy Hellsteni definitsiooni harrastuse kohta. Selle järgi peab hea harrastus olema esiteks nii põnev, et seda ei saa terve elu jooksul päris selgeks, teiseks segab ta tööd ja kolmandaks on hirmus kulukas. Ja mina olin just endale selgeks teinud, et mul on h ä d a s t i vaja uut statiivi ja välku. Et kulukas või kuidas?😉 Jess, tuleb välja, et mul on harrastus!😛 See olla nimelt paraneva töönarkomaani tunnus (töönarkomaan ei tähenda mitte inimest, kes kogu aeg töötab, vaid inimest, kes peab pidevalt midagi tegema. soovitatavalt mitut asja korraga, kuna ta ei oska niisama olla). Just seda ma õpingi. Niisama olema.

Sellepärast ei ole ma praegu ka kuskil mujal, kus iganes reede õhtul olla võiks. Kasvõi näiteks ooperigalal, mis ometi oli igakevadine traditsioon. Aga ma ei olnud ka just lõpmata kindel, kas ma üldse tahan olla üritusel, millele üritatakse reklaamis lauljate asemel suuremat kaalu anda konferansjee nimega (no olgu, solistid ja dirigent olid ka ikka mainitud). Mitte et mu kõrvad kummalisemaidki asju kuulnud poleks.

Süümepiinadeta iseendaga üksiolemiseks võetud aeg tähendab äratuskellata ärkamist; hommikust kõrvitsa-mannaputru vaarika-mustikamoosiga; suurt kruusitäit koorega kohvi; mulda pandud seemneid; loodetavasti kevade/talve viimast vürtsikat suppi; veini, juustu ja head raamatut, Haapsalu salli kudumist, Mendelssohni viiulikontserti. Ja asjaolu, et üle väga pika aja on rahulik olla.

Praegu ei olegi midagi muud vaja.

Tänane muusika: Oscar Peterson “Love Ballade”

Paprika-tomatisupp
(veidi mugandatud: Oma Maitse retseptiraamat)

1 sl õli
1 sibul
2 küüslauguküünt
2 punast tšillikauna
2 punast paprikat
2 porgandit
800 g purustatud tomatit
2 dl köögiviljapuljongit
100 g toorjuustu

Kuskuss:
150 g kuskussi
2 dl köögiviljapuljongit
1 sl õli

Kuumuta õli kastrulis ning kuumuta selles paar minutit hakitud sibulat, küüslaugu ja tšillit. Lisa tükeldatud paprika ja porgand ning prae veel mõni minut. Lisa kuum puljong ja purustatud tomat. Keeda tasasel tulel umbes 15 minutit. Lisa toorjuust ning püreesta saumikseriga ühtlaseks.
Kuskussi valmistamiseks sega kuum puljong ja õli, vala vedelik kuskussile, sega läbi ning lase 5 minutit paisuda. Sega kahvliga läbi ning serveeri koos supiga.

3 responses to “Paprika-tomatisupp

  1. Suurepärane ballaad….endiselt stiilne kirjutis hingelähedase teemaga….ja esimeste kevadvõrsetega saareke nimega cuscus …kaldad imamas endasse elumerest pakutavaid vürtse!
    Lähen teen endale tassi head kohvi..
    Aitäh Sulle Sille!

    Y.

  2. Supp on ilusat värvi ja tundub maitsev. Ja tore, kui sa ennast paremini tunned.

  3. Ma toimin praegu safe mode‘is. Nii juhtub, kui küsimusele do you want to install these updates? vastata kogu aeg remind me later

Kommenteeri

