Rohelise tee küpsised

Matcha pulber on endiselt päevakorral. Retsept, mida soov proovida, oli kah olemas, juba mõni aeg tagasi välja prinditud.  Otsustavaks sai… köögikaal. Või kui veel kaugemalt alustada – siis juba mitu aega tagasi olin lubanud kolleegile saumikseri ostmisel nõu anda. Küll polnud ühel aega, küll teisel, täna jõudsime lõpuks koos poodi. siis aga torkas mulle pähe, et ma ostan juba pikemat aega endale köögikaalu. No ega midagi, kes teab, millal jälle elektroonikapoodi asja, tuleb ära osta. Ostetud ta saigi.  Ja ära ristitud.

Rohelise tee küpsised

120 g kvaliteetset võid
60 g tuhksuhkrut
1 tl matcha pulbrit
180 g jahu
60 grammi mandleid
tuhksuhkrut peale puistamiseks

Kuumuta ahi 160 kraadini. Haki mandlid (või jahvata peeneks). Sega jahu, matcha pulber ja mandlid. Vahusta toasoe või ja auhkur ning sega juurde jahusegu. Vormi tainast 2 cm läbimõõduga pallid ning pane küpsetuspaberiga kaetud plaadile. Küpseta 20 minutit. Jahtunud küpsistele puista peale tuhksuhkrut. Sellest kogusest saab ühe plaaditäie küpsiseid.

Ma olen täiesti vaimustuses! Vähemalt mõneks ajaks olen vist küll oma lemmikküpsised leidnud. Ilma naljata, ma oleks vist võimeline terve plaaditäie üksinda nahka pistma. Mõnus hõrk võimaitse väikese teenüansiga, tass head teed juurde… i’m in heaven! Hommikust saati mind vaevanud kuri tuju kadus täitsa ja isegi töömõtted, millest mul muidu raske vabaneda, kobisid vaguralt oma nurka hommikut ootama. Ei maksa maitsenaudinguid alahinnata. 😉

6 responses to “Rohelise tee küpsised

  1. Lahe, usun, et mandlitega on veelgi paremad kui mitte-mandlitega (nagu ma seni proovinud olen:)

    Meeldib

  2. mul vaatab ka see kauajahitud pulber etteheitva näoga kapi otsas. teegi tegemata. tuleb ennast kokku võtta ikka, Sa ikka nii tubli.

    Meeldib

  3. Kes teab, kauaks mulgi seda entusiasmi 😛

    Meeldib

  4. Kust poest seda matcha pulbrit saab?

    Meeldib

  5. Tartus on olemas kaubamajas kohvi- ja teepoes (toiduosakonna vastas).

    Meeldib

  6. Roheline tee

    Need on küll super hea idee. Proovin kindlasti ära

    Meeldib

Kommenteeri