Kana-nuudli vokiroog

Kui enam üldse mingisuguseid ideid ei ole, mida süüa teha (kuigi iseenesest peaks selline olukord anomaalia olema – endal võib kokaraamatuid sama hästi kui jooksva meetriga mõõta, ajakirjad ja ammendamatu internet peale selle – aga ometi tekib ikka olukordi, kus tuleb omaenese nõutusega tõtt vahtida), siis tuleb võtta ajakirjahunnikust suvaline kätte juhtuv number ja valida sealt mõni retsept. Viimati jäi mulle pihku Oma Maitse 2008. aasta juulinumber ja sealt silma kana-nuudli vokiroog (muuseas, kuigi ma olen filoloog, tundub minu jaoks kirjapilt vokk, vokkima, vokiroog jne pisut kummaline. Aga talitagem pealegi keelenõu soovituste järgi).

Kana-nuudlivokk
(mugandatud: Oma Maitse)

150 g munanuudleid
2 sl päevalilleõli
2 broilerifileed
3 porgandit
1 paprika
3 sl seesamiseemneid
50 g india pähkleid

Kastmeks:
2 sl mett
1 laimi mahl
1 sl sojakastet
2 sl magusat tšillikastet

soola, pipart

Valmista nuudlid pakendil toodud õpetuse järgi ja nõruta. Kuumuta vokkpannil õli ning prae selles ribadeks lõigatud kana pruuniks. Maitsesta soola ja pipraga. Lisa tikkudeks lõigatud porgandid, veidi hiljem ka paprika ning prae veel umbes 5 minutit. Sega kastmeained, vala kaste pannile, lase hetk keeda,  lisa juurde seesamiseemned, nuudlid ja pähklid ning kuumuta kõik koos läbi.

Retsepti täiendatud augustis 2012.

5 responses to “Kana-nuudli vokiroog

  1. Ma mitu aastat pirtsutasin, alles paar kuud tagasi muutsin namis wok-road vokiroogadeks. Mul meenub kohe vanaema ja tema vokk 🙂

    Meeldib

  2. Just nimelt, mul sama assotsiatsioon. 🙂

    Meeldib

  3. Ikka väga isuäratav vokiroog .. teeks kohe ise järgi kui keegi mett tooks:S

    Meeldib

  4. käisin mett toomas mesiniku käest, ainult 2 eurot maksis pool kilo, ise ka imestasin. Hakkan tegema vokirooga, nagunii tuleb elurõve, ma ei oska teha süüa

    Meeldib

  5. sain valmis oma vokiroa, suht nämmi

    Meeldib

Kommenteeri